Szkoła Podstawowa nr 3 im. Stefana Żeromskiego w Redzie

• Do końca roku: 259 dni
    • Do wakacji: 66 dni

Wycieczka IIc i IId do Parku Ewolucji

W dniu 21 września uczniowie z klas: IIc i IId uczestniczyli w wycieczce do Parku Ewolucji w Sławutówku. Na uczniów czekało wiele atrakcji przygotowanych przez Park. Nasz pobyt rozpoczęliśmy od zwiedzania ścieżki dinozaurów, gdzie mieliśmy okazję zobaczyć ich makiety w rzeczywistych rozmiarach.

Podczas tej podróży towarzyszyła nam pani przewodnik, która przekazywała różne ciekawe informacje dotyczące tych zwierząt. Obejrzeliśmy również scenki z życia człowieka pierwotnego. Następnie udaliśmy się do kina prehistorycznego, gdzie oglądaliśmy film przedstawiający narodziny naszej planety oraz historię powstania życia na Ziemi. W dalszej kolejności udaliśmy się do batyskafu i tam przeżyliśmy niesamowitą podróż w czasie na dno oceanu, oglądając ryby i gady morskie sprzed milionów lat. Odbyliśmy również przejażdżkę w kolorowych wagonikach Dino pociągu, a także przejechaliśmy się pojazdami Flinstonów. Na koniec wszyscy z ogromną radością bawili się w bajkowych domkach na placu zabaw. Tego dnia sprzyjała nam bardzo ładna pogoda, umożliwiając czerpanie wiedzy i radości w sposób jak najpełniejszy.

Tekst: Anna Siuda
Zdjęcia: Anna Siuda, Bogumiła Deksnait-Naczk.